úterý 20. listopadu 2012

Zázraky do 3 minut s kondicionérem Aussie

"There´s more to life than hair but it´s good place to start" The Aussie Philosophy. 

Mnohokrát jsem četla, že tento kondicionér od Aussie je výborný, tak jsem ho musela vyzkoušet taky. Je určen pro suché a poškozené vlasy, má silný hydratační účinek a vlasy tak mají získat znovu lesk a krásný vzhled. No kdo by odolal:-) Objednala jsem ho na Ebay a čekala na zázrak.

Přípravek mne hned překvapil velmi silnou vůní, kterou bych přirovnala ke sladkým bombónům s přídavkem aleo vera. Před použitím jsem si vlasy umyla jemným přírodním šampónem bez silikonů, abych věděla, že konečný stav vlasů bude mít na svědomí jen Aussie. Nechala jsem kondicionér působit přibližně 3 minuty. Při smývání byly vlasy opravdu velmi hladké a daly se snadno prohrábnout prsty, což u mých vlasů není tak běžné.A vůně byla po celé koupelně.

"Australian balm mint is so amazing that the bloke who first brought it back from Australia called it The elixir of life." - napsáno na obalu.

Po uschnutí byly vlasy opravdu lesklejší a na omak příjemné, ale na úkor objemu, a to vlivem uhlazujících silikonů, které kondicionér obsahuje. A já jsem prostě posedlá hlavně objemem:-) Věřím tedy, že zázraky dělá, ale na mých vlasech ne až tak velké. Jen pro úplnost - já mám vlasy vlnité, dost husté, ale zničené melírováním. 

Na Ebay jsem nakupovala zde, ale pak jsem výrobky Aussie našla i u nás na Mimibazaru zde.

Stránky výrobce Aussie jsou zde.

Máte taky zkušenosti s výrobky Aussie nebo plánujete vyzkoušet?

2 komentáře:

  1. Já se na něj klepu od chvíle, co jsem o něm četla poprvé. Jestli mi s ním kamarádka nepřijede z poza velké louže, tak aspoň vím, kde ho sehnat u nás, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si ho kúpila len nedávno a tiež som spokojná . Inspirovala som sa u plum-foolery.blogspot.cz pritom som ho mala stále podnosom a nekúpila ho, lebo som neverila,že niečo tak lacné má také účinky .
    Espressionofbeauty

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...