pondělí 26. listopadu 2012

Radost z listopadového Senzaboxu!

Po netrpělivém očekávání jsem dnes, asi jako stovky dalších, dostala listopadový Senzabox. Jsem moc spokojená. Má přání se vyplnila:-) A to jsem ve skutečnosti žádné velké očekávání neměla.

Krabička obsahuje šest výrobků, z toho tři v plném balení. A já využiji a jsem ráda za všechny



Box byl moc pěkně elegantně zabalený, ikdyž ta černá popsaná stuha ve mě vyvolává pohřební asociace:-) Bílé krabičky se mi hodí na uložení různých věcí nebo na zabalení dárků.


Na první pohled mne nejvíce (díky krásné plechové dózičce) zaujal bio balzám Figs & ROUGE. Vyšla na mě pepermintová příchuť, která není úplně mým šálkem čaje, protože na rtech trochu pálí, ale rty vláčné jsou. Balzám určitě budu používat, a ne jen proto, že ho prý milují celebrity po celém světě:-)

Přírodní korektor Trend sensitiv jsem také hned vyzkoušela a jde přesně k mé pleti. Kryje pěkně a krásně voní. Ani jsem nevěděla, že Lavera vyrábí i takové věci.



Odličovač očního make-upu jsem zatím nezkoušela, takže nehodnotím. Ani tento neznám. Ale určitě zkusím a pokud bude ok, tak využiju. Odličovač je dvoufázový, s vitaménem E a výtažky mandle a ginka.

Přípravky vlasové péče mi udělaly radost, protože vlasová kosmetika mě zajímá celkově nejvíc. Šampón Gentle cleansing určitě brzy vyzkouším. Je z řady profi vlasové kosmetiky, takže jsem zvědavá, jestli s mými vlasy něco udělá.

Moje oblíbená blogerka Lili doporučila do tohoto boxíku vlasové hedvábí Silk infusion. Vyzkoušela jsem jej hned na čerstvě umyté suché vlasy, žádné zázraky se však nekonaly. Ale řekla bych, že obecně jsou tyto přípravky vhodné spíš pro rovnovlásky. Příště dám fakt jen ke konečkům a uvidím.

Posledním výrobkem v boxu je mořská sůl do koupele s éterickými oleji z citronové trávy a levandule, no už se těším na koupel.

Jsem ráda, že jsem si tuto edici Senzaboxu koupila a peněz určitě nelituji. A jsem zvědavá, jak si nás bude Senzabox hýčkat dále.

Senzabox můžete objednat zde.

Taky už máte svůj Senzabox? Co na něj říkáte?

2 komentáře:

  1. Odličovač a korektor by mě asi zklamaly (už mám oblíbence), balzámky mám všeobecně moc ráda a Figs & Rouge je značka, kterou chci vyzkoušet už dlouho, ale peppermint a tea tree? To asi fakt nee. A za zbytek dát tři stovky by mě asi mrzelo. :) Ale být tam místo těch plných balení víc vzorků nebo mini nebo cestovních, tak po tom skočím. :) Zas na druhou stranu nemůže se to líbit každému a je fajn, že Ty jsi spokojená. :)

    Krásný večer přeju :)
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky moc ráda za tohle vydání.. ikdyž je tolik kritizované :))

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...