pondělí 21. ledna 2013

Tuhé pěny Lush: Karma a French Kiss

Je tady opět příspěvek o mých oblíbených koupelových přísadách. Vyzkoušela jsem další pěny od Lush.

Na fotce jsou od každé už jen zbylé půlky. Je mi vždycky líto použít pěnu celou, když tak krásně voní. A taky nejsou právě levné. Někdo je používá i na třikrát.

Jako první jsem si do vany dala pěnu Karma. Voní opravdu božsky. Těžko se ta vůně popisuje. Něco jako Chanel s kořením a pomerančovou kůrou. Obarví vodu na oranžovo a vytvoří pěnu, které není nějak moc, ale o to mi ani moc nejde. Z vany se mi vůbec nechtělo ven, byl to skvělý relax. V pěně je asi nějaký olej, protože ve vaně jsem podkluzovala, tak pozor ať si nevybijete zuby, až ji budete taky zkoušet:-) Pokožku jsem pak měla provoněnou a hladkou, což po koupeli vždycky nemívám, takže to oceňuju. A voněla jsem celý večer a i druhý den. Voněla i koupelna. Vonělo všechno. Tato pěna se opravdu vydařila a zařadila se tak mezi mé stálice.

Na stránkách Lush je pěna Karma zde, stojí 130 Kč.

Pěna French Kiss voní v tuhém stavu nádherně, brala bych takový parfém. Je to taková nasládlá levandule a tymián. Opravdu krása. Po rozpuštění ale jako by se vůně nějak vytratila a zůstal jen takový slabý odér. Voda byla jemně nafialovělá a pěny bylo celkem dost. Na kůži jsem pak už nic necítila a ani žádný zvláčňující pocit se nedostavil. Takže bohužel jak vypadala pěna nejdříve velmi nadějně, tak u mě neuspěla. Možná kdybych použila celou najednou... ale s Karmou se to nedá srovnat.

French Kiss najdete zde a stojí 145 Kč.

Máte s některou zkušenosti? Co byste doporučili do koupele vy?

2 komentáře:

  1. pozor aby ste si nevybili zuby :DDD

    P.S.: je u mňa giveaway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Před chvílí jsem přišla z pošty a přinesla si balíček s výhrou z GA. Děkuji moc, všechno nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...