středa 2. ledna 2013

Kosmetický šok roku 2012

Doufám, že jste oslavili příchod nového roku tak skvěle jako já! Třináctka bude určitě šťastná, jak jinak.  

Přes svátky jsem se k psaní moc nedostala, ale nápadů na články mám hodně, takže jdu hned na to. První příspěvek musím věnovat vlasovému přípravku, který mě velmi překvapil a uděluji mu proto cenu "šok roku". Jde o Volume Powder od Syoss. Koupila jsem ho neplánova, stál 89 Kč. Chtěla jsem prostě vyzkoušet, co umí.


Podle popisu na obalu je to stylingový pudr volume lift pro objem.
  • Pro extra silnou fixaci.
  • Obsahuje vysoce účinné stylingové mikročástice, které nezatěžují vlasy.
  • Dodá vlasům okamžitý objem bez zatížení.
Použití: Rozetřete trochu prášku do dlaní nebo nasypte prášek do suchých vlasů přímo ke kořínkům a prsty si vytvořte objemný účes. 

Zkusila jsem tedy pudr nasypat do dlaně a překvapilo mě, že konzistence není úplně suchá, ale taková vlhká, těžko se to popisuje. Ale ve složení je první v pořadí voda, takže asi jo. Po vetření do vlasů jsem měla pocit, že mi dost přípravku na dlani zůstalo. Pudr nešel z ruky oprášit, musela jsem ho smýt mýdlem a šlo do dost špatně. Takže jsem pudr nasypala přímo ke konečkům a rozetřela prsty. Pudr učinkuje jako nějaký super tužící lak na vlasy s příměsí lepidla. Vlasy opravdu extra silně natuží a zafixuje, nezatíží, vůbec je nezmatní. Vůně je jemná a neutrální. Vlasy jde upravit do velmi vysokého účesu, v 80. letech bych se určitě stydět nemusela:-) Ale ...
...vlasy natuží tak, že se ani nehnout a nejde je od sebe oddělit. Prostě jako slepené na vždy. Laky na vlasy z vlasů postupně vymizí, ale toto se drží jako klíště. Na druhý den jsou vlasy jak koudel a poumůže je jen umýt. A vymýt to lepidlo není vůbec snadné.

Dala jsem pudr na vyzkoušení ségře, protože si stěžuje na splihlé vlasy. Ráno si to nasypala do vlasů, objem se jí zvětšil. Ale večer přišla a říká: "To je tedy pěkný hnus, ty vlasy nejde vůbec prohrábnout."

Já jsem ještě neviděla kosmetický přípravek, který by tak přehnaně plnil sliby na obalu. Mělo by tam být i upozornění, že se dá z vlasů dostat až pořádným vydrhnutím. Na běžné používání bych to neviděla. Možná pro někoho, kdo má krátké vlasy a nosí tzv. rozcuch, tak v takovém případě by to asi šlo, ale nejspíš za cenu každodenního mytí. No a pak by se dal použít při zvláštních příležitostech, když si chceme vytvořit nějaký netradiční účes a chceme, aby se účes celý večer nepohnul.

Takže z tohoto vlasového pudru mám rozporuplné pocity. Vyzkoušela jsem ho, ale používat ho nebudu, jedině že bych chtěla vypadat jako Peggy ze seriálu Ženatý se závazky:-)

Znáte taky nějaký výrobek, který je tak účinný, až to děsí?
 

1 komentář:

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...