pondělí 28. ledna 2013

Kokosové tělové mléko Yves Rocher

Musím se přiznat, že nejsem vůbec sebemazací typ a tělová mléka nemám v oblibě. Tohle mléko jsem koupila tak nějak náhodou. 

Byla jsem zrovna v nakupovací náladě (celý článek zde) a ta malá lahvička stála jen 49 Kč... No ale je to supr věc, už jsem pomalu na cestě za nákupem velkého balení. Toto tělové mléko se svou konzistencí, roztíratelností, hydratačními účinky a ostatníma věcma, které mléka dělají, podobá všem běžným mlékům. Ale vyjímečným ho dělá až jeho krásná vůně.


Asi byste si řekli, co může být tak skvělého na kokosové vůni, ale vůně tohoto mléka se opravdu povedla. Není ani moc silná nebo vtíravá, ale ani moc jemná a nejlepší je, že vydrží na kůži až do dalšího večera. Takže se teď během dne nenápadně očuchávám a pořád ji cítím. A musím uznat, že i ta hydratace tam celkem je.


V obchdě YR byly tyto mléka i v jiných variantách, myslím malina, vanilka... už nevím jistě. Tak příště vyzkouším taky některé z nich.

Máte rádi voňavé tělové mléka? Jak se vám zamlouvá toto?

8 komentářů:

  1. Tohle vypadá skvěle, kdy jsi prosimtě narazila na tu cenu? Já tam byla dnes, a byla tam jen akce na balzámy na rty:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem to před koncem roku v Brně na České. Ta lahvička je maličká, 50 ml.

      Vymazat
    2. Tak to jsem asi prošvihla, ale kdo ví, jestli to byla celorepubliková akce :-)

      Vymazat
    3. Balení 50ml stojí v každé prodejně YR 49,- a to jak mléko tak sprchový gel - vůně oliva, oves, malina , ostružina, kokos a vanilka. 2x do roka je nějaká limitka.
      400ml je za 169,- mléko nebo 129,- sprchový gel

      Vymazat
  2. voňavá tělová mléka zbožňuju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé já jsem ho taky měla, je skvělé!

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...