čtvrtek 13. prosince 2012

Proč nedostanu prosincový Senzabox

Tak předvánoční Senzaboxík nebude. Tedy ten můj. Nějak se mi nepodařilo zaplatit v termínu. A to jsem se na něj docela těšila, protože prý mám být lepší než ty minulé.

Objednaný jsem ho měla asi měsíc. Deset dní předem jsem chtěla zaplatit přes platební bránu, což se nějak nepovedlo a platba neproběhla. Od Senza box týmu jsem dostala radu, ať za pár dní zkontroluju, zda se peníze opravdu z účtu neodečetly a ať pak raději zaplatím přímo na účet. Což jsem tedy udělala a už jsem to pustila z hlavy. Ale dnes mi přišla zpráva, že platba nedorazila a že mi box do Vánoc nedoručí. Tak kontroluju bankovnictví a platba se mi vrátila zpátky, zadala jsem špatný kód banky. Blbec. Tak u senza týmu zjišťuju, jestli mi krabičku můžou poslat na dobírku. Nemůžou. Ne před Vánocema. Už mají uzavřený nějaký soubor pro dopravce. Moje emocionální pochody jsem se snažila vyjádřit na obrázku níže:-) Nejdříve jsem byla trochu rozladěná, ale pak jsem to nějak přešla. Prostě už toho mají hodně a nemůžou kontrolovat, jestli ode všech přišla platba. Ikdyž mohli by:-)

Musí to být ale nějaké znamení osudu, protože jsem si právě nedávno říkala, jestli budu v kupování boxů pokračovat. Ono vlastně u těchto krabiček jde hlavně a nejvíce o to očekávání, překvapení a nadšení, že člověk dostane nové neznámé výrobky, které může vyzkoušet a navíc ve vyšší hodnotě, než jakou zaplatil. Jsou to takové malé každoměsíční Vánoce. Ale jakou mají krabičky skutečnou hodnotu? Samozřejmě se dají všechny výrobky vyčíslit v korunách a celková suma je pak opravdu vyšší, než kolik krabička i s poštovným stojí. Ale opravdová hodnota je relativní a pro každého individuální. Například kdybych já, která nepoužívá make-up, dostala nějaký super extra drahý a skvělý, tak mi bude na nic s hodnotou nula. A takových výrobků z krabiček mi teď doma leží asi pět, ikdyž jsem je vyzkoušela, zdály se mi fajn a asi dva týdny je vydržela používat. Ale k srdci mi prostě nepřirostly.

Takže ještě popřemýšlím, jak to u mě s beauty krabičkama do budoucna bude. Už se chystá další typ s názvem Greatbox. Já jsem se o něm poprvé dočetla před pár dny na Facebooku. Takže vyběr bude velký. Krabička krásy do každé domácnosti:-)

Tak jsem teď zvědavá, co v Senzaboxu nakonec bude a jak moc budu smutnit, že ho nemám:-)

A co vy a tyto krabičky? Kupujete a plánujete kupovat i dále?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...