neděle 16. prosince 2012

Falešný dlouhý ohon

Kdo by nechtěl mít co nejdelší vlasy? Já tedy chci a s tímto účesem vypadají delší než jsou. 

Tento účes jsem si vymyslela sama a je můj oblíbený, protože vypadá dobře a zároveň je pohodlný. Je potřeba jen textilní gumička a podle potřeby pár sponek. A hřeben samozřejmě.


















Postupujeme tak, že sčešeme vlasy z horní části hlavy, k nim přidáme vlasy po stranách. A stáhneme do gumičky. Vlasy ze středu spodní poloviny hlavy zůstávají volné a tak v celé plné délce a ohon tak působí delší, než by byl, pokud by byly v gumičce vlasy všechny. Důležité je, aby vlasy vzadu od krku byly všechny vyčesané. Je to jednoduchý účes, jen je občas těžší trefit, kolik vlasů dát do gumičky a kolik nechat volně, aby to vypadalo fakt jako jeden dlouhý ohon. Já to občas dělám i na třikrát. 

Pak můžete vlasy dále upravit sponkama nebo ohon v půlce celý předělit gumičkou, to vypadá celkem zajímavě a na efektu to neubere.


Mě tento účes vyhovuje hlavně proto, že nemůžu mít všechny vlasy stáhlé do gumičky, prostě mě to tahá a je mi to nepříjemné, vlasy mám asi už moc těžké.

Jak se vám účes líbí? Jaký je váš oblíbený účes?


5 komentářů:

  1. Super nápad, asi zítra vyzkouším :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnej nápad! :) jentak dál!:)

    OdpovědětVymazat
  3. najčastejšie nosím vlasy rozpustené...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. to je zaujímavé, takto je to ale podľa mňa lepšie, nepáčia sa mi tie dve gumičky

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...