středa 12. prosince 2012

Balzám a stylingový krém od značky Balea

Kosmetiku Balea z DM zná už skoro každý. Já jsem kolem ní dlouho chodila a říkala si, že za tak nízkou cenu to asi nebude nic moc. Ale spletla jsem se!

Někde jsem četla velkou chválu na balzám pro suché a poškozené vlasy. Takže jsem neodolala a musela vyzkoušet. Stojí jen 39 Kč, takže jsem se ani moc dlouho nerozmýšlela. A k balzému mám ještě bezoplachový krém na vlnité vlasy, který stál myslím 69 Kč.


























Oba výrobky už používám nějakou dobu a patří teď k mým oblíbeným. Balzám používám při každém mytí. Ikdyž se to nemá, tak já si vlasy rozčesávám právě když na nich mám balzám nebo kondicionér. Když bych to neudělala, tak by se mi pak rozčesávaly hodně těžko a vypadaly by po uschnutí dost děsivě. No a s balzámem Balea se vlasy rozčesávají skoro samy od sebe, stačí jen prohrábnout prsty. Navíc balzám pěkně voní po karamelu. Je opravdu radost ho používat. A pro mě důležitá věc, neobsahuje silikony, takže neubírá vlasům na objemu, paráda.


















Vrtá mi hlavou, jak je možné, že balzám může mít tak nízkou cenu. Dívala jsem se na složení, ale nejsem chemik, tak mi to až tak moc neříká. Jen vidím, že tam nejsou ty zmíněné silikony a ani parabeny, které jsou taky dost diskutované. Z neověřených zdrojů jsem zjistila, že Baleu dělá pro drogerii DM Nivea, tak asi vědí, jak vyrobit dobrý a přitom levný přípravek.


























Stylingový krém je něco, co už jsem delší dobu hledala. Nemusí se oplachovat, ale vlasy neztěžknou. Krásně podpoří vlny a vlasy nepůsobí rozlítaně. Má hladkou krémovou konzistence a dávkuje se pumpičkou. Ale nepřipadá mi, že by měl nějaký tužící efekt. Větší vlny než opravdu mám, mi neudělá, jen dostane z mých vlasů maximum. Jsem s ním nadmíru spokojená. Obsahuje sice silikony, ale v tomto případě to na vlasech ani není znát. Bude to asi tím, že jich tam nebude moc, podle pořadí ve složení. Myslím teď to dimethicone, to je ta potvůrka.

Máte taky své oblíbené přípravky Balea? Jak jste spokojené?

2 komentáře:

  1. No takže zítra dělám náběh na DM!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Já sice nemám ten balzám, ale šampón, a jsem spokojená, balzám si taky hodlám pořídit :) na ten stylingový krém se podívám, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...