pondělí 1. dubna 2013

NEW IN: Tečky a puntíky

V sobobu jsem vyrazila na malé nákupy. Chtěla jsem si koupit tričko na sport a volný čas. Nakonec to dopadlo jinak, tričko nemám, ale no řekněte, dalo se těm puntíkům odolat?

Já jsem tedy notoricky proužkový tip, ale puntíky jsou věčné a k jaru se skvěle hodí. Vlevo je tričko s krátkým rukávem z H&M v tmavě modré barvě s bílýma tečkama, stálo 249 Kč. Je v mírně prodloužené délce, se řasením ve výstřihu. 

Uprostřed halenka, opět z H&M, a opět tmavěmodrá s bílými puntíky. Ale ten materiál a variabilita, s jakou se bude dát nosit, navíc cena jen 299 Kč, tu jsem tam nechat prostě nemohla. Tyto halenky mají i v jiných barvách, v kostkovaných vzorech, určitě doporučuji.



A nakonec puntíkovaný svetřík. Ten je prostě božský. Dá se nosit na holé tělo nebo na tílko. Délka je mírně pod pas. Půsibí tak minimalisticky a mladistvě, no prostě úžasný kousek. Ke kalhotám, k sukni i šatům. Je z Tally Weijl a po odečtení slevy 25% mě vyšel na 404 Kč.


Jak se vám tyto kousky líbí? Co říkáte puntíkům?

4 komentáře:

  1. Pořídila sis krásné věci, líbí se mi všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, tak teď si mě neskutečně navnadila! :) Ten svetřík je prostě boží a to tričko a košile taky! :))) Ách! Díky :D

    OdpovědětVymazat
  3. ceny parádne ;) bodky milujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mmint vetřík je krásnej!:)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...