neděle 21. dubna 2013

30 day shred - den 10. aneb Dostávám se do kondice

Dnes cvičím 30 day shred už deset dní. Od zítřka začínám level 2. A chtěla bych se podělit o několik postřehů.

O začátku cvičení jsem psala v článku tady. Zvládám cvičit každý den, tak jak se má. Je to jen půl hodinka, která rychle uteče, protože cviky se svižně mění a není to nuda. Střídají se části posilovací, kardio s cviky na břicho. A právě u kardia mě první týden dost píchalo v boku, teď už se to začíná zlepšovat. Podle toho, jak se mi snížila chuť na sladké, tak myslím, že na konci, 30. den, budu s výsledkem, tedy změnami na mé postavě a váze, celkem spokojená.



A co jsem tedy chtěla v této fázi cvičení říct?
  • cítím se pružnější, jako by se ze mě stávala nějaká catwomen
  • přestaly mě pobolívat záda
  • na konci každé půlhodinky mám dobrý pocit a lepší náladu
  • v push-upce nebo bez podprdy se cvíčí špatně. Určitě doporučuji pořídit nějakou supr sportovní podprsenku nebo top.
  • cvičím kolem šesté večer a po celém dni už nemám tolik energie. Před necelým rokem jsem tento program cvičila taky, ale dopoledne a zvládala jsem to mnohem lépe.

Taky jsem vás chtěla trochu motivovat, až už se dáte na jakékoli cvičení! Povedlo se?

13 komentářů:

  1. Tak to ti přeji :) Catwomen :D tak to je super :) hodně štěstí a dalším levelem :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem to docvičila ale asi před měsícem a od té doby mám se cvičením pauzu, zato ale chodím tak 2x - 3x týdně běhat .. Ale už zas musím začít cvičit, jinak ze mě bude lemra líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá s tím běháním!

      Vymazat
  3. Já nenávidím cvičení, jsem líná

    OdpovědětVymazat
  4. strašně Ti držím palce, já s tím začínala 2x a nikdy jsem to nedotáhla :-/ byla jsem mezitím nemocná a tak... ale asi to zase zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tééda, to aby si na tebe všichni kolem začali dávat pozor, Catwomen :)

    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem dneska odcvičila první den a cítím se jak po maratonu:) Ale mám dobrej pocti:) Doufám, že u toho vydržím jelikož mi to dalo zabrat, doufám, že při 10 dnu na tom bude líp...alespoň jako ty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! První den je nejhorší, pak už to bude jen lepší a na konci už si budeš říkat, že je to nějaké moc snadné:-)

      Vymazat
  7. Ahoj, mě jsi inspirovala a pořádně, dneska cvičím šestý den a cítím se hrozně dobře, první dva dny jsem sice nemohla sejít schody a sednout si na záchod, ale třetí den to přešlo :D navíc každý den pozoruju, jak se moje tělo mění, jsem ohebnější a na břichu se začíná něco rýsovat :D nikdy jsem necvičila, ale tohle mě hodně baví:) takže díky za inspiraci:) jaké cvičení bys pak doporučila jako pokračování?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda! Jen tak dál:) Pokračovat můžeš třeba s Ripped in 30 nebo Six weeks 6 pack. Já teď uvažuju zkusit Yoga Meltdown. Vše je od Jillian.

      Vymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...