pátek 1. března 2013

Vyhodnocení giveaway + jak je to s tím věkem

A je tady vyhodnocení poslední giveaway. Děkuji všem za účast a přání k narozeninám.


Ze 120ti komentářů vybral generátor náhodných čísel komentář č. 13, takže šťastné číslo! A výhercem se stává: Amy. Gratuluji a ozvu se na email.


Třetím pravidlem v této giveway bylo uhádnout můj věk. Ale pochopily jste dobře, byla to jen sranda. Protože jak píšete, věk, není důležitý, ale podstatné je to, na kolik se člověk cítí. A taky díky make-upu a kosmetice se dá věk různě maskovat, někdo vypadá v 16ti na 25, někdo ve 35ti na 27. Mrkejte na 20 šokujících příkladů, co dokáže make-up. Ale pokud by to i tak někoho zajímalo, tak dvacet mi už delší dobu není:-)

Takže doufám, že Amy bude mít radost a já mám radost, že počet zobrazení mého blogu dnes přeskočil 10 000! (Vím, že někdo má takové čísla za týden, ale to mi na radosti nic neubírá:-)

2 komentáře:

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...