neděle 24. února 2013

Sobotní nákupy aneb Jak na mě dýchlo jaro

Všude je ještě plno sněhu, ale v obchodech už začalo jaro. Nové kolekce jsou ve světlých pastelových barvách ovocné zmrzliny.

Pokud se vám líbí barvy, jako je světle žlutá, světle růžová, oranžová, světle tyrkysová a zelená, tak se radujte. Kalhoty jsou květované a svetříky a halenky síťované.

New Yorker


Ann Christine


Kappahl








































































Já jsem sháněla boty. S botama je u mě potíž, kupuju je, až mi do nich doslova teče. Ale sehnala jsem v Deichmannu dvoje na teplejší zimu a jedny už na jaro. Ty, které vidíte na fotkách, jsem si musela vyzkoušet, ikdyž podpatky moc nenosím, a když, tak nízké. Na fotkách se to nezdá, ale podpatky mají vysoké dost. Obdivuju ty, které takové botky nosíte, já bych nedošla nikam. Ty červené až tak moc vysoké nejsou a mě se tedy nelíbí. Dělají divný tvar nohy.


Kdo jste neměli únorový Ladybox a chcete vyzkoušet vlasový olejíček Biosilk, tak vzorkové balení teď mají v parfumérii Douglas za 59 Kč.


Už se nemůžu dočkat, až bude jaro a oteplí se. Už aby to bylo.

Taky už se těšíte na jaro?

6 komentářů:

  1. Botky jsou moc pěkné. Akorát se píše podpatky :o) Pro Biosilk se možná zastavím, už dlouho ho chci vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  2. parádne boty ;)
    NYeRu teraz majú strašne nenormálne veci ♥♥

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné boty :)).Taky už se moc těším na jaro,to je moje nejoblíbenější roční období♥.Měla bych co nejdřívě vyrazit na nákupy :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším na teplo, delší dny a sluníčko, tahle věčná tma mě už nebaví:(

      Vymazat
  4. hezky post :)

    she was never before more independent Beauty Blog by she.is.the.one


    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...