čtvrtek 21. února 2013

Kosmetika E.l.f. - nákup ve slevách

Před dvěma týdny jsem objednávala kosmetiku E.l.f. Slevě 25% nešlo odolat. Výrobky jsem už otestovala, něco mi sedlo, něco ne, tak se na ně pojďme podívat.

Pro informaci - dnes opět začaly slevy, a to rovnou 30% na řadu Essentials a potrvají do pondělí 25.2.!


S kosmetikou E.l.f jsem dosud zkušenosti neměla a nalákala mě jen ta sleva a pár recenzí na blozích. Vybírala jsem z řady Essentials, která je nejlevnější. Chtěla jsem jen vyzkoušet, co je tato kosmetika zač.

Začnu tedy tím, který výrobky mi vyhovují a koupila bych si je znovu.

Nejvíce mne zaujalo multifunkční líčidlo, které je možné použít na rty, oči a tváře. Já ho používám jako tvářenku. Dobře se nanáší a roztírá do ztracena. Má zlatavý nádech a působí přirozeně. Opravdu praktická věc. Mám ho ve dvou odstínech, spotlight a goldenpeach (na fotce) a právě tento druhý mi vyhovuje nejvíce. Vzala jsem odstínů více, protože podle obrázku se těžko odhaduje, který bude ten nej a za tu cenu, no nekup to. Na stránkách E.l.f. je líčidlo zde. Běžně stojí 39 Kč, já jsem ho ve slevě měla za 29 Kč.


Dále se mi moc líbí tato paletka, kterou jsem si sestavila sama. Já bych nějakou velkou paletku se všema barvama moc nevyužila, používám spíš rozjasňující světlé stíny, jak mi poradila i vizážistka. Jen mi na výběr chyběl světle modrý stín se třpytkama, škoda. Stíny se při nabírání trochu sypou, ale vydrží na víčku skoro celý den. Barvy jsou syté a vypadají moc pěkně.
Prázdná paletka je zde. Běžně stojí 39 Kč, já ji koupila za 29 Kč. Jednotlivé stíny jsou zde a stojí každý 39 Kč a ve slevě byly za 29 Kč.


Moc fajn je tato luxusní tekutá rtěnka, která se otáčením vytlačí do oplikátoru, kterým se dobře nanáší na rty. Jen pozor, abyste nyvytlačili příliš moc, velká vrstva není na rtech příjemná. Rtěnka dobře chutná i voní a rty opravdu hydratuje. Jen bych si příště vybrala jiný odstín. Ne že by tento nebyl pěkný, ale já si pořád kupuju podobné odstíny, už bych měla vyzkoušet něco jiného.
Rtěnka stojí 39 Kč a ve slevě byla za 29 Kč. Na stránkách ji najdete zde.

Za průměr považuju rozjasňující oční stíny blue moon ve čtyřech barvách (na fotce bohužel moc vidět nejsou). Koupila jsem je právě kvůli tomu modrému odstínu, ale pigmentace není nic moc a výdrž taky ne. Stíny koupíte zde.

Dále rtěnka v odstínu nostalgic. Je to prostě taková obyčejná rtěnka, nenaštve, ale ani nepotěší. Navíc jsem zvolila špatný odstín. Na stránkách ji najdete zde a stojí opět 39/29 Kč.

Další neslaný nemastný výrobek je pro mne bronzující pudr, který mám v odstínu luminance. Odstín mě celkem vyhovuje, vypadá přirozeně, jen musím dát pozor, kam si ho nanesu, protože je lesklý a zvýrazňuje vrásky a rozšířené póry. Nějak mne tento výrobek prostě neoslovil, nejspíš špatné volba z mé strany. Pudr najdete zde a stojí, jak jinak, 39 Kč a ve slevě byl za 29 Kč.

A co u mě tedy vůbec neobstálo?

Hydratační tužka na rty v odstínu spice. Dříve jsem tužky na rty docela dost používala, tak jsem chtěla vyzkoušet tuhle. Ale je to spíš taková pastelka. Na rtech toho moc nenamaluje, jedině snad když se dost přitlačí, ale se mi tedy nechce, rozdírat si rty. A zajímalo by mne, co může být na této tužce hydratačního. U mě je to tedy propadák. Mrkejte zde. Tužka stojí 39 Kč/stála 29 Kč.

A v poslední řadě lak na nehty v odstínu coral dream. Já tedy lakům rozumím jako koza petrželi, protože lakování a odlakovávání považuju za ztrátu času. Lakuju si jen nehty na nohách a to hlavně v létě. Ale tento lak jsem tedy vyzkoušela normálně na rukách:-) Večer než jsem šla spát, jsem nalakovala dvě vrstvy. Lak zaschl docela rychle a vrstva byla lesklá bez bublinek. Ráno se už však lak na některých místech loupal. Odpoledne jsem byla na bazéně a to už byla půlka nánosu pryč. Sice nalakované nehty nenosím, ale párkrát jsem si nehty přece jenom lakovala a myslím, že jsou laky, co vydrží víc. Lak je zde. A jak naschvál, ta nejblbější věc, stál nejvíc a to 50 Kč, ve slevě, původně stojí 66 Kč.

Za ty srandovně nízké ceny jsem žádné zázraky nečekala, ale nakonec jsem získala několik věciček, které určitě využiju. Takže pokud se vám nechce do dekorativky moc investovat, tak klidně do E.l.f.u jděde. Mívají i akce na poštovné zdarma, stačí sledovat jejich FB stránku.

Máte zkušenosti s některými výrobky E.l.f.? Co byste mohly doporučit?

5 komentářů:

  1. elf má úplne úžasné produkty;))


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já od ELFu ještě nic neměla, ale v budoucnu chci jejich kosmetiku určitě zkusit, takže děkuju za tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To multifunkční líčidlo mám taky a je to dobrá věcička. Používám ho na tváře i rty.

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, bezva článek! Já jsem na tom podobně, ještě jsem od elf nic neměla, ale zrovna čekám poštu, protože jsem si nakoupila na vyzkoušení docela dost výrobků s tou 30% slevou. Tak jsem fakt zvědavá na ty moje a taky pak udělám o nich článek jako ty ;)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...