čtvrtek 6. června 2013

Co bude s tímto blogem? + poslední den giveaway

Jak už jsem zde dříve psala, pouze kosmetické témata mne tak trochu přestala bavit. Takže jsem se rozhodla založit jiný blog, na kterém můžu psát vše, co mě napadá. Je zde tedy blog Ms. Blogger Eva, který mě moc baví a je podle mých představ

Ikdyž jsem se brzy po založení hlásila na Blogerky.cz, tak jsem se zatím mezi ně nedostala. Blog Hair and beauty by Eva tam sleduje 18 lidí, což je celkem pěkné číslo, takže pokud chcete dál sledovat moje články, přihpojte se přes GFC nebo FB na můj nový blog, protože na ten starý už přispívat nebudu. Je to prostě jako mít dva chlapy, to taky dlouhodobě nemůže fungovat. Určitě ale starý blog nebudu mazat, protože je tam několik zajímavých článků, které mají návštěvnost a našly si je vyhledávače.

Připomínám, že dnes o půlnoci končí giveaway o sadu štětců, ke které se můžete přihlásit zde. A brzy bude další soutěž - o něco nekosmetického:-)


Pravidelným čtenářům Hair and beauty by Eva moc děkuju a budu ráda, když se přidáte i na Ms. Blogger Eva. Pokud ne, tak se budu těšit třeba na občasnou návštěvu. Každý čtenář je pro mě důležitý a vážím si každé návštěvy.

Mějte se krásně! Eva

6 komentářů:

  1. Taky mám problémy s blogerkama.cz. Když totiž napíšu článek na svůj blog, objeví se i tam, ale bez obrázku a popisu, takže je lehce přehlédnutelný. Nejsem sice sama, ale štve mě to. Hodně úspěchů i na novém blogu!
    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidání tohoto blogu na blogerky trvalo cca týden, určitě ne více. Ale s novým blogem se mi tam přidat nepodařilo, žádnou odpověď jsem na žádost o přidání nedostala. Tak snad se tobě problém s obrázkama podaří vyřešit lépe. A díky za přání:-)

      Vymazat
    2. Můj nový blog tam taky přidávali strašně dlouho, myslím, že jsem jim tu žádost o přidání posílala dokonce třikrát a nakonec mi to tam přidali ale trvalo to asi tak měsíc...

      Vymazat
  2. Ahoj,nechtela by si mi tento blog prenechat ? Uz nekolikrat jsem se snazila sem psat clanky ale bez ohlasu a hrozne chci psat o kosmetice, tak pouvazuj, predem diky za odoved :) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, musím odmítnout. Můj názor je takový, že každý blog odráží svého majitele a není proto přenositelný. Zkus si založit vlastní blog, budu držet palce, ať se ti daří! Eva

      Vymazat
  3. A objevila jsem tě :) Dnes jsem náhodně googlila nějakou recenzi a koukám....že to jsi znovu ty :) I tento blog má velmi slušné články, po večerech je budu pročítat :)

    SpaceSusi´s blog

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...